Hyppää sisältöön

Käännös tehty koneellisesti käyttäen Google Translatea

Riihimäen kaupungin Sisäänheittäjä tavoittanut satojatuhansia ihmisiä

19.1.2023 Tiedotteet Elä ja voi hyvin Asu ja rakenna Koe ja näe Työskentele ja yritä Viestintä ja markkinointi Asuminen Matkailu Messut Sisäänheittäjä

Teksti "Sisäänheittäjän seurassa Riksu tutuksi" ja kuva Janne Katajasta.

Sisäänheittäjä Janne Kataja on viimeisen kahden viikon ajan kertonut Riihimäestä viisiosaisen videosaagan avulla. Sisäänheittäjä on kohdannut painijan, puhuvan patsaan ja Riihimäen Sensuellit Seniorit, saanut allergisen reaktion naapurikaupungista ja markkinoinut Riihimäkeä robotiikkakaupunkina sekä Suomen Splitinä ja Milanona.

”Kuten Sisäänheittäjän seikkailuista käy ilmi, Riihimäki on rohkea ja monipuolinen kaupunki. Kaiken lisäksi meillä on erittäin pitkä kaupunginjohtaja”, viestintä- ja markkinointipäällikkö Mia Miettinen sanoo pilke silmäkulmassa.

Sisäänheittäjä on tähän mennessä kokonaisuudessaan tavoittanut satoja tuhansia ihmisiä. Riihimäen kaupungin verkkosivujen sekä kaupungin ja Katajan sosiaalisen median kanavien lisäksi Sisäänheittäjän voi tällä hetkellä löytää VR:n lähijunista, Helsingin rautatieasemalta, Ilta-Sanomien verkkosivuilta ja Riihimäen sisääntuloväyliltä.

”Kampanjan alusta alkaen kaupungin sosiaalisen median kanavat ovat keränneet niin seuraajia kuin tykkäyksiä selvästi tavallista enemmän. Kaupungin ja Katajan saamat palautteet ovat olleet erittäin positiivisia: esimerkiksi lomakohde on aiottu vaihtaa Sisäänheittäjän ansiosta”, Miettinen kertoo.

Kaikki Sisäänheittäjä-videot on julkaistu osoitteessa riihimaki.fi/sisäänheittäjä. Sivulla voi myös osallistua kilpailuun ja kertoa, miten Kataja onnistui Sisäänheittäjän työssä. Parhaat kommentit palkitaan Riihimäen tuotepaketilla.

”Riihimäki on suuri pikkukaupunki, jossa mikä tahansa on mahdollista. Kuntamarkkinointi on osa tätä kokonaisuutta. Markkinointiviihteen avulla pystymme erottautumaan ja tuomaan positiivisesti esille Riihimäkeä ja riihimäkeläisyyttä. On hienoa, että Kataja suostui kaupungin kampanjan kasvoksi”, Miettinen sanoo.

Sisäänheittäjä on osa Riihimäen kaupungin viestinnän ja markkinoinnin kehitystyötä. Vuonna 2021 kaupunki uudisti verkkosivustonsa lisäksi kaupungin brändin ja visuaalisen ilmeen. Lisäksi kaupunki on systemaattisesti ja onnistuneesti kasvattanut näkyvyyttään.

Videoilla Sisäänheittäjä tutustuu kaupungin tonttitarjontaan, törmää robottiin ja järjestää kulttuurikierroksen. Viimeisellä videolla Sisäänheittäjä tutustuu pendelöintiin ja sisään heittää matkustajia varsin innokkaasti.

”Nyt ei muuta kuin videot pyörimään. Kuten Sisäänheittäjä sanoo: ulkoriihimäkeläisyydestä voi parantua!”

Sisäänheittäjän voi tavata tulevana lauantaina Matkamessuilla Visit Riihimäen osastolla 6N1.

Lisätiedot