Taiteesta ja kuosisuunnittelusta: Papu Design Oy:n kuosisuunnittelija ja taiteilija Hanna-Riikka Heikkilä esittelee Papu meets art -näyttelyn

19.4.2023 Tiedotteet

Papu Design Oy:n kuosisuunnittelija ja taiteilija Hanna-Riikka Heikkilä esittelee esillä olevan näyttelyn Papu meets art Riihimäen taidemuseossa lauantaina 22.4.2023 klo 14. Tapahtumaan voi osallistua museon pääsymaksun hinnalla.

Papu meets art -näyttelyssä on esillä Papu Design Oy:n vaatteita ja asusteita sekä kuosisuunnittelija ja taiteilija Hanna-Riikka Heikkilän (s. 1979) teoksia. Näyttelyä täydentävät Riihimäen taidemuseon kokoelmiin kuuluvat teokset. Papu Designin vaatteet ja asusteet ovat nyt ensimmäistä kertaa esillä taidetta ja kuosisuunnittelua yhdistävässä näyttelyssä.

Näyttelyn tavoitteena on esitellä erityisesti kuosisuunnittelun ja taiteen saumakohtia, inspiroivasti ja visuaalisesti näyttävänä, uusia ajatuksia ja virikkeitä herättävänä kokonaisuutena. Näyttelyssä esitellään Papu Design Oy:n nykysuunnittelua, uusimpia kuoseja ja vaatteita.

Näyttely on esillä Riihimäen taidemuseossa 11.3.–​11.9.2023.