Varaa paikkasi Parhaat palat 2022 -esitteestä

10.11.2021 Tiedotteet Koe ja näe Kulttuuri Matkailu

Riihimäen, Lopen, Janakkalan, Hausjärven ja Hattulan seudun matkailu esitellään näyttävänä ja tyylikkäänä Parhaat Palat -esitteenä vuosittain. Matkailuesite ilmestyy tammikuussa 2022 ja se on laajuudeltaan noin 60 sivua. Mukana on mm. nähtävyyksiä, tapahtumia, aktiviteetteja, ostospaikkoja, kahvila-, ravintola ja majoituskohteita. Yleisen matkailuinfon lisäksi esitteeseen tarjotaan näkyvyyttä alan toimijoille kunnittain jaoteltuna. Esitteen painos on 30 000 kpl ja sitä on jaossa seudun matkailukohteissa ympäri vuoden. Lisäksi esite toimii seudullisen yhteistyön markkinointityökaluna Matka-messuilla, tapahtumissa jne.

Riihimäen alueen matkailutoimijoille näkyvyys veloituksetta! Näkyvyyden varaaminen 15.11.2021 mennessä Riihimäen Messut Oy kautta. Ota yhteyttä sähköpostitse: Pauliina Lindgren (pauliina.lindgren(at)riihimaenmessut.fi).

Ohjeet aineistosta ja sen toimittamisesta

Näkyvyys pitää sisällään yrityksen nimen (otsikko), yhteystiedot, lyhyen kuvaustekstin ja kuvan. Nähtävyyskohteet, ravintolat, kahvilat ja ostospaikat voivat lisätä myös aukioloajat. Tekstin maksimipituus 1/2 sivun näkyvyydessä 800 merkkiä. Kokosivun näkyvyydessä 1100 merkkiä. Otsikko, teksti, aukioloajat ja yhteystiedot sekä painokelpoinen kuva alkuperäisenä kuvatiedostona (ei liitettynä word-tiedostoon) Kuvien määrä 1/2 sivua 1–2 kpl ja kokosivun näkyvyyteen 1–4 kpl. Julkaisija pidättää oikeuden muokata ja lyhentää tekstiä tarpeen mukaan.

Aineiston toimitus 29.11.2021 mennessä MAK-Medialle sähköpostitse, matkailuesite(at)makmedia.fi. Lähetä ilmoitusaineisto kopiona myös pauliina.lindgren(at)riihimaenmessut.fi.