Viestintä Yleinen

Riihimäkeläiset pääsevät vaikuttamaan kaupungin uuteen brändi-ilmeeseen

Riihimäen kaupungin brändi, visuaalinen ilme ja graafinen ohjeistus uudistuvat kuluvan vuoden aikana. Kaupunkilaisilla on mahdollisuus osallistua brändin ja visuaalisen ilmeen työstämiseen vierailemalla Taiteiden yössä kaupungin Pop up -tilassa (Hämeenkatu 34) perjantaina 11. syyskuuta kello 16–20.

”Kaupungin uusi brändi ja ilme antavat meille uudenlaisen mahdollisuuden viestiä ja markkinoida kaupunkia. Työskentely aiheen parissa on ollut erittäin innostavaa, toivottavasti myös kaupunkilaiset innostuvat”, viestintä- ja markkinointipäällikkö Mia Miettinen sanoo.

Pop upissa voi myös tutustua keskustan ja asemanseudun kehittämissuunnitelmiin sekä ehdottaa vuoden 2019 taiteen ja kulttuuripalkintojen saajia.

Pop up -tilassa on huomioitu mahdollisuudet turvavälien pitämiseen ja sisään otetaan kerrallaan vain sen verran ihmisiä, että tila pysyy väljänä. Kaupungin uuden ilmeen työstämiseen voi osallistua myös 11. syyskuuta aukeavan verkkokyselyn kautta.

”Kaikkien joko Pop upissa tai verkossa äänestäneiden kesken arvotaan upeita Riihimäki-fanituotteita, joten kannattaa ehdottomasti osallistua tavalla tai toisella.”

Uudistunut brändi ja visuaalinen ilme otetaan käyttöön vuonna 2021. Myös kaupungin verkkosivut uudistuvat. Uudet saavutettavat ja uuden ilmeen mukaiset verkkosivut julkaistaan nekin vuonna 2021.

Taiteiden yön kaikki tapahtumat löytyvät kaupungin verkkosivuilta ja Facebookista Taiteiden yö Riihimäki.

Verkkokyselyyn voi vastata täällä. Vastata voi 27. syyskuuta asti.

Lisätietoja:

Mia Miettinen
viestintä- ja markkinointipäällikkö
040 489 6005

 

 

 

 

 

 



OLIKO SISÄLLÖSTÄ APUA?

Kyllä 0 Ei 0 Kyllä 0 Ei 0

Kommentit on suljettu.