Hallinto- ja konsernipalvelut Yleinen

Riihimäen kaupunki rajoittaa asiakaskäyntejä tiloissaan Matkakeskuksessa

Koronavirustilanteen vuoksi asiointimahdollisuuksia kaupungin Matkakeskuksessa (Eteläinen Asemakatu 2) sijaitsevissa tiloissa rajoitetaan. Kirjaamossa ja kaupungin virastoissa ei lähtökohtaisesti voi asioida paikan päällä. Järjestely on voimassa toistaiseksi. Kaupunkilaisia kehotetaan hyödyntämään sähköisiä asiointikanavia ja ottamaan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

Mikäli asian hoitaminen edellyttää käyntiä kaupungin tiloissa Matkakeskuksessa, asia on hoidettava ensisijaisesti Tietotuvassa. Kaikista muista käynneistä tulee sopia etukäteen ja tapaamiseen saapuessa ilmoittauduttava Tietotupaan.

Tietotupa
019 758 4040
Eteläinen Asemakatu 2, PL 125, 11101 Riihimäki
Avoinna ma–to klo 8.00–15.00, pe ja aattopäivinä klo 8.00–14.30
Muina aikoina sopimuksen mukaan
tietotupa@riihimaki.fi

Kirjaamo
019 7584030
kirjaamo@riihimaki.fi

Puhelinvaihde
019 758 4000

Lisätiedot:

Katja Törrönen
hallintopäällikkö
040 330 4011

Päivitys 16.12.2020: Sama linjaus koskee myös kaupungin Virastokeskus Veturissa sijaitsevia tiloja. Sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakaspalvelupisteessä palvellaan sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakkaita päivystysluontoisissa tilanteissa.

 

 

 

 



OLIKO SISÄLLÖSTÄ APUA?

Kyllä 0 Ei 1 Kyllä 0 Ei 1

Kommentit on suljettu.