Riihimäen kaupungin brändi ja visuaalinen ilme uudistuivat

Riihimäen kaupunki on ottanut käyttöön uuden brändin ja visuaalisen ilmeen. Uusi ilme otetaan käyttöön vaiheittain kaupungin palveluissa ja toiminnoissa. Ensimmäisenä ilme näkyy kaupunkilaisille lauantaina avajaisia viettävässä Riksulassa ja Jukka Jalosen puistoon tulevassa selfieseinässä. Syksyn aikana uuden ilmeen saavat muun muassa Matkakeskuksen ja Virastokeskus Veturin julkisivut ja opasteet, intranet ja kaupungin verkkosivut. Riihimäen ydinlupaus on Suuri … Lue lisää

Kaupunkilaiset löysivät paljon tuttua Riihimäen uudesta ilmeestä

Riihimäen kaupungin brändi, visuaalinen ilme ja graafinen ohjeistus uudistuvat vuonna 2021. Syksyllä 2020 asukkailla ja kaupungin henkilöstöllä oli mahdollisuus tutustua uuteen ilmeeseen joko verkossa tai Taiteiden yönä kaupungin pop up -pisteellä. Asukkaat ja henkilöstö pääsivät valitsemaan suosikkinsa uuden tunnuksen versioista, nimeämään uuden ilmeen värejä ja keksimään kaupungille tunnuslauseita. Kaiken kaikkiaan yli 300 kaupunkilaista tai henkilöstön … Lue lisää

Riihimäkeläiset pääsevät vaikuttamaan kaupungin uuteen brändi-ilmeeseen

Riihimäen kaupungin brändi, visuaalinen ilme ja graafinen ohjeistus uudistuvat kuluvan vuoden aikana. Kaupunkilaisilla on mahdollisuus osallistua brändin ja visuaalisen ilmeen työstämiseen vierailemalla Taiteiden yössä kaupungin Pop up -tilassa (Hämeenkatu 34) perjantaina 11. syyskuuta kello 16–20. ”Kaupungin uusi brändi ja ilme antavat meille uudenlaisen mahdollisuuden viestiä ja markkinoida kaupunkia. Työskentely aiheen parissa on ollut erittäin innostavaa, … Lue lisää