Riihimäkeläiset toivovat nuorisopalveluilta ja -tiloilta monipuolisuutta

Tiistaina 25. elokuuta toteutetun robottipuhelun avulla kartoitettiin asukkaiden näkemyksiä kaupungin nuorisopalveluista. Puhelun tavoittamista vastaajista 690 henkilöä vastasi koko kyselyyn. Robotti ei soittanut alle 18-vuotiaille merkittyihin liittymiin, joten alaikäisille tarjottiin mahdollisuus itse soittaa robotille ilmaiseksi. Kyselyn vastaajista lapsen tai nuoren vanhempia tai muita aikuisia oli 92 prosenttia. Kahdeksan prosenttia vastaajista ilmoitti olevansa lapsia, nuoria tai nuoria … Lue lisää

Robottipuhelut tavoittivat yhteensä yli 400 yrittäjää      

Robotti soitti 9. heinäkuuta 278 riihimäkeläiseen yritysnumeroon, joista ei vastattu 16. kesäkuuta soitettuun puheluun. Yrittäjille soitettiin uudestaan siksi, ettei kesäkuun soittokierroksen takaisinsoittomahdollisuus toiminut. Nyt takaisinsoittomahdollisuus oli avoinna 2. elokuuta asti. ”Toisen soittokierroksen vastaukset eivät muuttaneet tuloksia olennaisesti. Molemmilla kierroksilla suurin osa vastanneista ilmoitti, että koronaviruspandemia on vaikuttanut yrityksen toimintaan jossain määrin tai ei juuri ollenkaan”, … Lue lisää